fbpx
  1. Pagina principală
  2. Retur

Condițiile de retur

Apreciem fiecare client și îndeplinim strict rigorile referitoare la retur conform legislației naționale.

Cauzele returului:

  • jucăria este cadou și nu corespunde vârstei copilului;
  • jucăria n-a trezit interes sau copilului îi este frică de ea;
  • jucăria nu corespunde parametrilor indicați în anotare;
  • au fost depistate defecte de la producător sau cauzate în timpul livrării, inclusiv defecte ascunse.

Schimb sau retur?

Propunem câteva variante de soluționare a problemei:

  • cumpărătorul poate cere retur de bani în cazul în care a păstrat ambalajul și bonul de plată;
  • cumpărătorul poate schimba jucăria cu una analogică dacă nu este ultimul exemplar sau poate aștepta următoarea livrare pentru a schimba jucăria defectată;
  • cumpărătorul are dreptul să aleagă oricare altă jucărie cu condiția achitării sau returului diferenței de preț.

Verificați atent marfa la achitare!  Consultați operatorul despre toate caracteristicile jucăriei alese, modul de exploatare, producător, vârsta etc.

Marfa nu va putea fi returnată, dacă s-a intervenit în mod forțat, dacă nu are ambalaj, dacă nu a fost păstrat bonul de plată, dacă sunt lipsă detalii din set sau dacă a trecut mai mult de două săptămâni din momentul achiziționării. Conform legislației, unele jucării nu pot fi returnate (exemplu: jucăriile moi, gonflabile etc.)

Reguli de retur pentru clienții angro

Clienții angro sunt obligați să verifice marfa la primire, inclusiv ambalajul. În caz de defect ascuns au dreptul la retur pe parcursul a 30 de zile.
Reguli de retur în magazine

Cumpărătorul este obligat să verifice jucăria în magazin și să păstreze bonul de plată pentru a efectua returul conform condițiilor descrise.

Condițiile de retur conform Legislației Republicii Moldova:

Returul mărfii se efectuează conform art. 19 (14) a Legii Nr. 105 din 13.03.2003 «Privind protecția consumatorului»:

    • Consumatorul este în drept să ceară vînzătorului, în termen de 14 zile, înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei din alte cauze.
    • Dacă produsul necesar pentru înlocuire lipseşte, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vînzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului.
    • Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui  contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calităţile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vînzătorul respectiv.